Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення для товарів належної якості Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем. Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: • товар не був у вживанні • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Умови повернення для товарів неналежної якості. Товар неналежної якості має такі недоліки, які роблять його використання за призначенням неможливим. Покупець має право повернути/обміняти своє замовлення як товар неналежної якості, якщо отримав: • товар, що вже був у використанні • товар з дефектом • товар з пошкодженнями. Щоб зробити обмін, повернення товару належної та неналежної якості вам необхідно: 1. Написати на пошту hors.in.ua@gmail.com або зателефонувати за номером +380972535439. Опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який Ви придбали у нас і хотіли б повернути 2. Повідомити номер замовлення або номер телефону на який оформлялося замовлення, що саме замовляли, причина повернення або обміну товару та № банківської картки для повернення коштів. 3. Відправити куплений товар. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає. Повернення і обмін товару належної та неналежної якості здійснюється за допомогою служби доставки «Нова пошта». Дані для відправлення повернення: м. Дніпро, Відділення Нової пошти № 1 Отримувач: Сіренко Віталій Номер телефону отримувача: +38972535439 Адрес повернення: 49023, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Спортивна, 15. 4. Повідомте нам № декларації відправленої посилки 5. Після отримання товару протягом 3 робочих днів ми повертаємо гроші на вказану Вами банківську картку. У разі повернення товару належної якості транспортні витрати сплачує клієнт. У разі повернення товару неналежної якості транспортні витрати сплачує компанія. Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.